Έχετε ένα ταμείο που έχει σταθερή χρηματική εισφορά (στον εργαζόμενο ή στον εργοδότη ή και στους δύο). Υπολογίζετε την Άδεια Ληφθείσα σε κάποιον μήνα, που έχει και τακτικές αποδοχές. Όμως οι σταθερές εισφορές υπολογίζονται και στην άδεια ληφθείσα, και στις τακτικές αποδοχές (δεν επιμερίζονται).
Τι θα πρέπει να κάνετε;

Πράγματι, όταν η εισφορά είναι σταθερή τότε θα υπολογιστούν οι ίδιες εισφορές και για τις τακτικές αποδοχές και για την άδεια ληφθείσα. Στην ουσία γίνονται 2 φορές οι κρατήσεις, δεν επιμερίζονται στις εκάστοτε ημέρες εργασίας του κάθε μήνα.
Μπορείτε να ορίσετε την εισφορά αυτή στην Διαχείριση Ταμείων, (στα Ταμεία), στο Ιστορικό του, ως χρηματική, στην στήλη Δραχμικές.
Έτσι επιμερίζεται η εισφορά του ταμείου στον αριθμό των ημερών της άδειας ληφθείσας και των τακτικών αποδοχών.
Και πάλι όμως χρειάζεται πολύ προσοχή, διότι αν ο εργαζόμενος όντως δεν εργαστεί κάποιες ημέρες του μήνα, τότε θα πρέπει να δοθεί όλη η εισφορά και όχι η αναλογία της στις ημέρες που εργάστηκε ο εργαζόμενος.
Τέλος, μπορείτε να πηγαίνετε για παράδειγμα στην Άδεια Ληφθείσα, και στο ταμπελάκι Αποτελέσματα πηγαίνετε στα ταμεία και να μηδενίζετε αυτή την εισφορά (ώστε να υπολογίζεται αυτή μόνο στις Τακτικές Αποδοχές, και όχι και στην Άδεια Ληφθείσα).