Επέκταση των επιλογών δήλωσης του υποκαταστήματος αποστολής στοιχείων στο MyData.
Τώρα έχετε 4 επιλογές, ανάλογα με τον τρόπο που κάνετε τις εγγραφές σας.
1. Από τα στοιχεία Εταιρείας όταν επιλέγετε εταιρεία στην πρώτη σελίδα Πεδίο…
Κεντρικό/Υποκατάστημα. Αν το δηλώσετε εδώ θα το πάρουν και ΟΛΕΣ οι λογ. εγγραφές σας.
Είναι χρήσιμο μόνον αν η τρέχουσα εταιρεία είναι ένα μοναδικό υποκατάστημα κάποιας
επιχείρησης που παρακολουθείτε στο πρόγραμμα. Το υποκατάστημα δηλώνετε > 1(δηλαδή με
2 δηλώνετε το υποκατάστημα με κωδικό για την ΑΑΔΕ 1.
2. Από το πεδίο Υποκατάστημα στις λογιστικές εγγραφές (1.1) (αρχικοποιείται με ένα
που σημαίνει κεντρικό) όταν κάνετε εσείς τις Λογ. εγγραφές και το αλλάξετε κατά την
κρίση σας υπολογίζοντας ότι το κεντρικό είναι το 1 (ΑΑΔΕ 0).
3. Από το πεδίο Οικοδ/Υποκ/Κ.Κοστ που υπάρχει στην Τιμολόγηση (1.1), στις Λογιστικές
εγγραφές (1.Α) και στα Λoγ. Άρθρα (1.9). Το πεδίο αυτό είναι πεδίο αρχείο πολλαπλών
χρήσεων (δηλαδή έχει και αναλυτική καρτέλα). Σε αυτό προστέθηκε και ένα ακόμα πεδίο
με λεκτικό Υποκατάστημα. Αν λοιπόν σε κάθε υποκατάστημα που τηρείτε με αυτό το πεδίο
συμπληρώσετε το πεδίο Υποκατάστημα, και χρησιμοποιείτε αυτό το Κ.Κόστους στην
Λογιστική σας (1.Α) και 1.9)ή την Τιμολόγηση (1.1), αυτόματα θα το πάρουν και όλες
οι λογιστικές εγγραφές που το περιέχουν (και θα το στείλουν στο MyData). Παρατήρηση.
Η επιλογή χρήσης του αρχείου Κέντρων Κόστους έχει νόημα στην περίπτωση που έχετε
πολλά υποκαταστήματα μέσα στην ίδια εταιρεία. Όλα τα παραπάνω έχουν αξία μόνον στις
περιπτώσεις ύπαρξης πολλαπλών υποκαταστημάτων, διαφορετικά το πεδίο αρχικοποιείται
(ούτως ή άλλως) με μηδέν (δηλαδή κεντρικό).
4. Από τις αποθήκες/υποκαταστήματα της εταιρείας, που είναι και λογιστικές αποθήκες
όταν τα χρησιμοποιείτε στην Τιμολόγηση (1.1). Στην περίπτωση αυτή, ο αριθμός του
δηλωμένου υποκαταστήματος στον πίνακα αποθηκών καταχωρείται στις λογιστικές εγγραφές
και λαμβάνεται υπόψη κατά την αποστολή στην ΑΑΔΕ.