ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 2342 ΦΕΚ Α/208/6.10.1995

Ενεργητική προστασία της γεωργικής, κτηνοτροφικήςκαι αλιευτικής παραγωγής και άλλες διατάξεις

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:

Άρθρο 1

1. Ενεργητική προστασία κατά την έννοια του παρόντος νόμου είναι η λήψη προληπτικώνμέτρων και η χρησιμοποίηση τεχνολογικών μέσων ή οποιουδήποτε άλλου μέσου ή μεθόδου, γιατην αποτροπή ή μείωση των ζημιών που προξενούνται στη γεωργική παραγωγή, στο φυτικό,ζωικό και έγγειο κεφάλαιο των γεωργικών εκμεταλλεύσεων, από φυσικούς κινδύνους, παθήσεις καιασθένειες που ορίζονται στο άρθρο 5 του ν. 3877/2010 (Α` 160). Για κινδύνους που δεναναφέρονται στο ως άνω άρθρο, η προϋπόθεση ένταξης των μέσων ή των μεθόδων πρόληψηςείναι η χρηματοδότησή τους από επιχορηγούμενες δράσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης στον τομέατης Αγροτικής Ανάπτυξης.

Σημ.: όπως τροποποιήθηκε  με το άρθρο 13 παρ.6 Ν.4351/2015,ΦΕΚ Α 164/4.12.2015.

2. Η ενεργητική προστασία αποτελεί αντικείμενο του Οργανισμού ΕλληνικώνΓεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΑ.Γ.Α.) και ασκείται από αυτόν:

α) Με τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή μέσων ή μεθόδων της παρ. 1 τουπαρόντος.

β) Με την επιχορήγηση φορέων, δηλαδή αγροτικών συνεταιριστικώνοργανώσεων, αναγνωρισμένων ενδοσυνεταιριστικών ομάδων παραγωγών, νόμιμασυγκροτημένων ομάδων παραγωγών, οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώςκαι φυσικών ή νομικών προσώπων, όπως ορίζονται στο άρθρο 4 τουν. 1790/1988, για την προμήθεια και εγκατάσταση μέσων ενεργητικής προστασίας.

Άρθρο 2

1. Ο ΕΛ.Γ.Α. μπορεί με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου:

α) Να αναθέτει τη μελέτη, έρευνα και εφαρμογή μέσων ενεργητικήςπροστασίας σε Ν.Π.Δ.Δ, Ν.Π.Ι.Δ., επιστημονικά ιδρύματα, καθώς και σεειδικούς επιστήμονες ή εταιρείες ή άλλους φορείς του εσωτερικού ήεξωτερικού. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται κάθε φορά οι όροι ανάθεσηςτου έργου.

β) Να αναλαμβάνει παράλληλα το σχεδιασμό, οργάνωση, εφαρμογή καιεποπτεία προγραμμάτων τροποποίησης καιρού για αύξηση βροχής, αύξησηχιονιού και διάλυση ομίχλης, καθώς και τηλεπισκόπησης και αερο-φωτογράφησης για λογαριασμό δημοσίων υπηρεσιών Ν.Π.Δ.Δ, Ν.Π.Ι.Δ. τουευρύτερου δημόσιου τομέαδημοσίων επιχειρήσεων και οργανισμών τοπικήςαυτοδιοίκησης.

2. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Γεωργίας και του κατά περίπτωσηαρμόδιου υπουργού καθορίζονται κάθε φορά το ύψος, οι όροι και οι προϋποθέσεις χρηματοδότησης του ΕΛ.Γ.Α. από τους φορείς της περ. β` τηςπροηγούμενης παραγράφου, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια καιδιαδικασία.3. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Γεωργίας και του κατά περίπτωσηαρμόδιου υπουργού επιτρέπεται η απόσπαση στον ΕΛ.Γ.Α. υπαλλήλων μεοποιαδήποτε σχέση εργασίας του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ ή Ν.Π.Ι.Δ. του ευρύτερουδημόσιου τομέα, ύστερα από αίτηση τους, εφόσον έχουν ειδικές γνώσεις σεθέματα ενεργητικής προστασίας κατά την έννοια του παρόντος νόμου. Οχρόνος απόσπασης των παραπάνω υπαλλήλων δεν μπορεί να υπερβαίνει τοένα (1) έτος και θεωρείται για όλες τις έννομες συνέπειες ως χρόνοςπραγματικής υπηρεσίας στη θέση από την οποία αποσπάσθηκαν. Οικάθε φύσης αποδοχές των υπαλλήλων αυτών κατεβάλλονται από την υπηρεσίααπό την οποία αποσπάσθηκαν.

Άρθρο 3

1. Το ύψος της επιχορήγησης του ΕΛ.Γ.Α. στη συνολική αξία αγοράς καιεγκατάστασης μέσων ενεργητικής προστασίας καθορίζεται σε ποσοστό μέχρι εβδομήνα πέντε τοις εκατό (75%) για επιχορηγήσεις προς τις αγροτικέςσυνεταιριστικές οργανώσεις, τις αναγνωρισμένες ενδοσυνεταιριστικές ομάδες παραγωγών, τις νόμιμα συγκροτημένες ομάδες παραγωγών και τουςοργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και σε ποσοστό μέχρι εξήντα τοιςεκατό (60%) για επιχορηγήσεις προς τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα πουορίζονται στο άρθρο 4 του ν. 1790/1988.Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛ.Γ.Α. καθορίζονται κάθεχρόνο τα μέσα ενεργητικής προστασίας που θα επιχορηγούνται από τονΕΛ Γ.Α., το συνολικό ύψος της επιχορήγησης, το ποσοστό της επιχορήγησης,ο ανώτατο ποσό της επιχορήγησης, κατά μονάδα επιχορηγούμενου μέσου,οι περιοχές και τα αντικείμενα που θα προστατεύονται, οι όροι και οιπροϋποθέσεις επιχορήγησης, οι υποχρεώσεις των δικαιούχων και οισυνέπειες από τη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων αυτών, καθώς και κάθεάλλη αναγκαία λεπτομέρεια και διαδικασία.

2. Τα ποσοστά των δαπανών που δεν καλύπτονται από της παραπάνωεπιχορηγήσεις, καθώς και οι δαπάνες λειτουργίας, συντήρησης, φύλαξηςκαι ασφάλισης των μέσων ενεργητικής προστασίας που επιχορηγούνταιαπό τον ΕΛ.Γ.Α. καλύπτονται από τους φορείς ή τα πρόσωπα πουεπιχορηγούνται.

3. Οι πιο πάνω επιχορηγήσεις παρέχονται μόνο για μέσα ενεργητικήςπροστασίας που έχουν δοκιμαστεί από τον ΕΛ.Γ.Α. ή άλλους αρμόδιους κρατικούς φορείς, έχουν αξιολογηθεί και έχουν κριθεί από τον ΕΛ.Γ.Α.αποδοτικά για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου κινδύνου και υπόσυγκεκριμένες συνθήκες.

4. Η ενεργητική προστασία κατά την έννοια του παρόντος νόμου μπορείνα επιδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με τους κανονισμούςπου κάθε φορά ισχύουν. Σε περίπτωση που η επιδότηση είναι μικρότερητης επιχορήγησης του ΕΛ.Γ.Α., το επιπλέον ποσό θα καταβάλλεται απότον ΕΛ.Γ.Α..

Άρθρο 4

1. Οι φορείς και τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που επιχορηγούνται απότον ΕΛ.Γ.Α. για την απόκτηση μέσων ενεργητικής προστασίας προβαίνουνοι ίδιοι στην προμήθεια και εγκατάσταση των μισών αυτών και αποκτούντην κυριότητα, νομή και κατοχή τους.

2. Ο ΕΛ.Γ.Α. μπορεί να προβαίνει στην προμήθεια και εγκατάσταση μέσωνενεργητικής προστασίας για λογαριασμό των φορέων που επιχορηγεί,εφόσον οι παραπάνω φορείς έχουν προκαταβάλει στον ΕΛ.Γ.Α. το ανάλογοτίμημα για τη συμμετοχή τους. Η μεταβίβαση της κυριότητας, νομής καικατοχής των μέσων αυτών γίνεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛ.Γ.Α., μετά την οριστική παράδοση τους στους παραπάνω φορείς, μειδιωτικό συμφωνητικό και απαλλάσσεται από το φόρο μεταβίβασης και απόοποιονδήποτε άλλο φόρο, τέλος ή τέλη χαρτοσήμου, καθώς και κάθεάλλη σχετική επιβάρυνση, με εξαίρεση το φόρο προστιθέμενης αξίας γιατον οποίο έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του ν. 1642/1986, όπως ισχύουνκάθε φορά.

3. Ο ΕΛ.Γ.Α. μπορεί να μεταβιβάζει, στους φορείς και τα πρόσωπα πουαναφέρονται στην περ. β` της παρ. 2 του Άρθρου 1 , μέσα ενεργητικήςπροστασίας που έχει στην κατοχή του με όρους και προϋποθέσεις πουκαθορίζονται κάθε φορά από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΛ.Γ.Α..Η μεταβίβαση της κυριότητας, νομής και κατοχής των μέσων αυτών γίνεταιμε τη διαδικασία που προβλέπεται στην παρ. 2 του παρόντος Άρθρου.

4. Ο ΕΛ.Γ.Α., από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, μπορεί ναπροβαίνει στη μεταβίβαση της κυριότητας, νομής και κατοχής τωναντιπαγετικών ανεμιστήρων που εγκατέστησε μέχρι σήμερα και τωνοποίων έχει την κυριότητα, στους φορείς της περ. β` της παρ. 2 του Άρθρου 1, στις περιοχές των οποίων είναι εγκατεστημένα τα μέσα αυτά,εφόσον με, απόφαση του αρμόδιου να τις εκπροσωπεί οργάνου τους αναλάβουντις δαπάνες λειτουργίας, συντήρησης, φύλαξης και ασφάλισης τους, καθώςκαι την ευθύνη να τα διατηρούν σε πλήρη ετοιμότητα λειτουργίας και νατα θέτουν σε λειτουργία όταν αυτό είναι αναγκαίο, στα πλαίσια τουσκοπού για τον οποίο αποκτήθηκαν. Η μεταβίβαση γίνεται σύμφωνα με ταπροβλεπόμενα στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου χωρίς την υποχρέωση τωνφορέων, στις περιοχές των οποίων είναι εγκατεστημένοι ή πρόκειται ναμετεγκατασταθούν οι παραπάνω ανεμιστήρες, να καταβάλουν στον ΕΛ.Γ.Α. τοποσό της συμμετοχής που αναλογεί στο είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) της αξίας αγοράς και εγκατάστασης των μέσων αυτών.Σε περίπτωση που οι παραπάνω φορείς δεν αποδέχονται τη μεταβίβαση τωνμέσων αυτών ή δεν προσέρχονται για την υπογραφή του σχετικού ιδιωτικούσυμφωνητικού, μετά την παρέλευση ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύοςτου παρόντος νόμου, ο ΕΛ.Γ.Α. μπορεί να προβαίνει στη μετεγκατάστασήτους σε άλλες περιοχές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2του παρόντος, τα δε έξοδα μετεγκατάστασης βαρύνουν τους νέους φορείς.Σε περίπτωση που οι παραπάνω φορείς έχουν αποδεχθεί η αποδεχτούν τημεταβίβαση των μέσων αυτών και υπογράψουν με τον ΕΛ.Γ.Α. το σχετικόιδιωτικό συμφωνητικό αλλά δεν λειτουργούν τα μέσα για οποιονδήποτελόγο, ο ΕΛ.Γ.Α. μπορεί να προβαίνει στη μετεγκατάστασή τους σε άλλεςπεριοχές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του παρόντος, τα δεέξοδα της μετεγκατάστασης θα βαρύνουν τους νέους φορείς. Ενδεχόμενεςελλείψεις ή βλάβες θα βαρύνουν τους φορείς στην κατοχή των οποίων ήταντα μέσα.Οι όροι και οι προϋποθέσεις, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρειακαι διαδικασία για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου καθορίζονταιμε απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΑ.Γ.Α..

Άρθρο 5

1. Όσοι αποκτούν ή έχουν αποκτήσει επιχορηγούμενα από τον ΕΛ.Γ.Α. μέσαενεργητικής προστασίας υποχρεούνται να τα φυλάσσουν, ασφαλίζουν,συντηρούν, διατηρούν σε πλήρη ετοιμότητα και να τα θέτουν σε λειτουργία,όταν αυτό είναι αναγκαίο, στα πλαίσια του σκοπού για τον οποίοαποκτήθηκαν.Το χρονικό διάστημα φύλαξης, ασφάλισης, συντήρησης και διατήρησης τωνανωτέρω μέσων καθορίζεται κάθε φορά με απόφαση του ΔιοικητικούΣυμβουλίου του ΕΛ.Γ.Α..

2. Εάν δεν τηρούνται οι υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφουο ΕΛ.Γ.Α. απαλλάσσεται από την ευθύνη για την καταβολή αποζημίωσης τηνπερίοδο που συνέβη το ζημιογόνο γεγονός, εφόσον αυτό εμπίπτει στιςδυνατότητες προστασίας των μέσων αυτών.Σε περίπτωση αμφισβήτησης ως προς τις δυνατότητες προστασίας των μέσωναυτών, αποφαίνεται τριμελής επιτροπή, που ορίζεται με απόφαση τουΔιοικητή του Ε.Λ.Γ.Α. και αποτελείται από έναν υπάλληλο του Ε.Λ.Γ.Α.,έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Γεωργίας και έναν εκπρόσωπο τηςΠΑ.Σ.Ε.Γ.Ε.Σ.. Με την ίδια απόφαση καθορίζεται και η αποζημίωση τωνμελών της επιτροπής.

3. Όλα τα πρόσωπα, η γεωργική εκμετάλλευση των οποίων προστατεύεταιαπό μέσα ενεργητικής προστασίας που εγκαθίστανται από τους φορείς τηςπαρ. 2 του Άρθρου 1, υποχρεούνται να συμμετέχουν στις δαπάνες για τηναπόκτηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση, τη φύλαξη και την ασφάλιση τωνμέσων αυτών.Το ύψος της συμμετοχής των προσώπων αυτών στις πιο πάνω δαπάνες,καθώς και ο τρόπος της είσπραξής τους καθορίζεται κάθε έτος με απόφασητου αρμόδιου να τις εκπροσωπεί οργάνου του φορέα.Εάν τα πρόσωπα αυτά δεν εκπληρώνουν της υποχρεώσεις που αναφέρονταιστην παράγραφο αυτή, στερούνται όλων των ασφαλιστικών δικαιωμάτων πουπροβλέπονται από τη νομοθεσία του ΕΛ.Γ.Α..4. Στις περιπτώσεις που επιχορηγούμενα μέσα ενεργητικής προστασίαςγια λόγους ανωτέρας βίας δεν χρησιμοποιούνται πλέον για το σκοπό πουαποκτήθηκαν, οι κάτοχοι μπορεί να προβαίνουν στη μεταβίβαση τηςκυριότητας των μέσων αυτών, μετά από σχετική έγκριση του ΕΛ.Γ.Α..

Άρθρο 6

1. Η εγκατάσταση των μέσων ενεργητικής προστασίας λογίζεται ως έργο δημόσιας ωφέλειας και επιτρέπεται για την εγκατάσταση αυτή η σύσταση δουλειών υπέρ του φορέα που την πραγματοποιεί.

2. Οι κύριοι, νομείς ή κάτοχοι γαιών, οικοπέδων και οποιασδήποτε άλλης έκτασης υποχρεούνται να επιτρέπουν την εκτέλεση στα κτήματά τους των απαραίτητων προκαταρκτικών εργασιών και προσωρινών εγκαταστάσεων για την πραγματοποίηση ερευνών και μελετών, καθώς και να ανέχονται, κατά την εγκατάσταση των μέσων ενεργητικής προστασίας και τη λειτουργία τους, τη διέλευση από τα κτήματά τους προσώπων και μεταφορικών μέσων, την προσωρινή εναπόθεση στα κτήματά τους υλικών και κάθε άλλη αναπόφευκτη ενόχληση.

3. Οι φορείς που εγκαθιστούν τα μέσα ενεργητικής προστασίας υποχρεούνται να καταβάλλουν, κατά περίπτωση, για κάθε ζημιά που προκαλούν στο φυτικό κεφάλαιο και στη φυτική παραγωγή των δουλευόντων κτημάτων ή τμημάτων αυτών, ανάλογη αποζημίωση που υπολογίζεται από τριμελή επιτροπή εκτιμητών του ΕΛ.Γ.Α., για δε την αξία του χώρου διέλευσης (προσπέλασης) και του χώρου που θα εγκαθίστανται τα μέσα ενεργητικής προστασίας ανάλογη αποζημίωση, το ύψος της οποίας θα καθορίζεται με απόφαση του αρμόδιου κατά τόπο ειρηνοδικείου.

Άρθρο 7
Οι δαπάνες που προκαλούνται από την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος νόμου βαρύνουν τον ΕΛ.Γ.Α., στον προϋπολογισμό του οποίου εγγράφεται κάθε έτος πίστωση σε βάρος του προϋπολογισμού της Διεύθυνσης Ενεργητικής Προστασίας.

Άρθρο 8

1. Στους μόνιμους και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου δασικούς υπαλλήλους και οδηγούς οχημάτων δασικών υπηρεσιών που απασχολούνται με τη δασοπροστασία της χώρας παρέχεται επίδομα ειδικών συνθηκών, το ύψος του οποίου καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Γεωργίας και Οικονομικών, που εκδίδεται εντός δύο (2) μηνών το βραδύτερο από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου.

2. Τα ποσά των εισπράξεων από την κράτηση έξι τοις χιλίοις (6%ο) της περίπτωσης β1 της παραγράφου 1 του Άρθρου 7 του α.ν. 2326/1940, που προστέθηκε με την παράγραφο 34 του Άρθρου 27 του ν. 2166/1993 (ΦΕΚ 137 Α`), επι των πάσης φύσεως λογαριασμών όλων εν γένει των δασοτεχνικών έργων που εκτελούνται από το Δημόσιο, δήμους, κοινότητες, Ν.Π.Δ.Δ. και Ν.Π.Ι.Δ του ευρύτερου δημόσιου τομέα και την αρμοδιότητα για το σχεδιασμό, τη μελέτη και την επίβλεψη των έργων έχουν αποκλειστικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι δασολόγοι πτυχιούχοι Α.Ε.Ι., κατατίθενται με απόφαση των Υπουργών Γεωργίας και Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Έργων σε ειδικό λογαριασμό που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος με την ονομασία “Δικαιώματα Δασολόγων” και διατίθενται για την παροχή κινήτρων στους δασολόγους πτυχιούχους Α.Ε.Ι., υπαλλήλους (μόνιμους και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α..

Σχετικό:  παρ.9 άρθρ.12 Ν.3205/2003

Σχετικό:  το άρθρο 23 Ν.3470/2006,ΦΕΚ Α 132/28.6.2006

3. Με αποφάσεις των Υπουργών Οικονομικών και Γεωργίας καθορίζεται κάθε λεπτομέρεια σχετικά με την είσπραξη, διαχείριση και κατανομή των εισπραττόμενων ποσών της προβλεπόμενης στην προηγούμενη παράγραφο κρατήσεως.

Σχετικό:  υπ`αριθμ. 60494/988/21.3-9.4.1996 απόφαση τωνΥπουργών Οικονομικών και Γεωργίας (ΦΕΚ Β`228),

4. Οι υπάλληλοι των παραγράφων 5 και 6 του άρθρου 39 του ν. 1845/1989 (ΦΕΚ 102 Α`)που δεν εντάχθηκαν στον προσωρινό κλάδο ΔΕ19 Τεχνικών Χειριστών Μέσων Δασοπυρόσβεσης ή δεν μονιμοποιήθηκαν στον προσωρινό κλάδο ΥΕ9 Χειριστών Πυροσβεστικών Μέσων, εφόσον έχουν υπερδεκαπενταετή υπηρεσία, από την όποιαπενταετή τουλάχιστον στην πρόληψη και κατάσβεση δασικών πυρκαγιών και εκπαιδευτούν επί εξάμηνο τουλάχιστον σε θέματα δασοπυρόσβεσης, εντάσσονται στον προσωρινό κλάδο ΔΕ19 Τεχνικών Χειριστών Μέσων Δασοπυρόσβεσης, ο οποίοςεπανασυντάται με τον παρόντα νόμο και σε προσωρινές θέσεις του κλάδου αυτού, που συνιστώνται αυτοδικαίως με την πράξη της ένταξης.

Με απόφαση του Υπουργού Γεωργίας καθορίζεται ο τρόπος της κατά το προηγούμενο εδάφιο εκπαίδευσης και κάθε σχετική λεπτομέρεια.

Η ένταξη γίνεται με απόφαση του Υπουργού Γεωργίας, μετά από σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου για τη συνδρομή των προϋποθέσεων του πρώτου εδαφίου.

Σημ.: όπως τροποποιήθηκε  με το άρθρο 26 του Ν.2538/1997(Α 242)

Άρθρο 9
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:α) Τα άρθρα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 παρ. 1 και 2 και 8 του ν.1554/1985.β) Οι παράγραφοι 1, 2 και 3 του Άρθρου 16 του ν. 1790/1988.γ) Η Φ. 34/β/888/13.9.1985 κοινή υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 530 Β`).

Άρθρο 10
Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Παραγγέλλομε τη δημοσίευση του παρόντος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και την εκτέλεσή του ως νόμου του Κράτους.

Αθήνα, 4 Οκτωβρίου 1995

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΑΠ.-ΑΘ. ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΓΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝ ΕΡΓΩΝ Θ. ΣΤΑΘΗΣ Κ. ΛΑΛΙΩΤΗΣ

Θεωρήθηκε και τέθηκε η Μεγάλη Σφραγίδα του Κράτους

Αθήνα, 5 Οκτωβρίου 1995

Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΙΩΑΝ. ΠΟΤΤΑΚΗΣ