- Φίλτρα Προχωρημένης Αναζήτησης
2019
Ποιες είναι οι απαραίτητες συνθήκες για να είναι εφικτή η άντληση στοιχείων πελατών από το Taxisnet;
Ποιες είναι οι απαραίτητες συνθήκες για να είναι εφικτή η άντληση στοιχείων πελατών από το Taxisnet;
2019
Πώς μεταφέρονται τα στοιχεία ενός πελάτη από το Taxisnet;
2019
Ποια είναι η χρήση του button Δήλωση στην επιλογή Λειτουργία των στοιχείων εταιρίας;
2019
Ποια είναι η χρήση του button Αίτηση στην επιλογή Λειτουργία των στοιχείων εταιρίας;
2019
Τι αφορούν τα πεδία Κωδικός ελεγχ. ΑΦΜ και Password ελεγχ. ΑΦΜ στην επιλογή Λειτουργία των στοιχείων εταιρίας;
2017
Πηγαίνετε στις Κύριες εργασίες > Τιμολόγηση. Πώς λειτουργεί η επιλογή αυτή;
2015
Έχετε πάει στις Κύριες εργασίες > Τιμολόγηση προκειμένου να εκδώσετε τα σχετικά παραστατικά προς τους πελάτες του λογιστικού σας γραφείου. Κάνετε κλικ στα κιάλια, στο πεδίο Παραστατικό, και σας εμφανίζονται κάποια παραστατικά. Πώς μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τα παραστατικά αυτά;
2015
Πώς μπορείτε να τιμολογήσετε τους πελάτες του λογιστικού σας γραφείου; Ποια είναι τα βήματα;
2015
Πώς μπορείτε να παρακολουθείτε ταμειακά τους πελάτες της εταιρίας;
2015
Μέσα στην καρτέλα ενός πελάτη ( Κύριες εργασίες > Πελάτες), πηγαίνετε στο tab Τιμολόγηση. Είναι όμως ανενεργό, δεν μπορείτε να κάνετε επιλογές. Τι θα πρέπει να κάνετε;