Με αφορμή την κατοχύρωση όλων των εμπορικών της σημάτων, η εταιρεία Anaconda προχώρησε στον επανασχεδιασμό του Λογοτύπου της. Το νέο λογότυπο διατηρεί τον τριαδικό του χαρακτήρα αντιπροσωπεύοντας σταθερά το μότο της εταιρείας Ασφάλεια – Αξιοπιστία – Ευχρηστία. Το σχέδιο είναι πλέον τρισδιάστατο και έχει τη μορφή δαχτυλιδιών που συμβολίζουν την ενότητα με τους πελάτες της εταιρείας. Ως προς τα χρώματα επιλέχθηκαν μπλε, ανοιχτό μπλε και μωβ. Το μπλε συνδέεται με το βάθος και την σταθερότητα. Συμβολίζει την εμπιστοσύνη, την αυτοπεποίθηση και την αλήθεια. Συνδέεται επίσης με την αυτοσυγκέντρωση και την ηρεμία. Το ανοιχτό μπλε συνδέεται με την ηρεμία, την κατανόηση και την απλότητα. Τέλος το μωβ συνδυάζει τη σταθερότητα του μπλε και την ενέργεια του κόκκινου. Συμβολίζει τη δύναμη και την ικανότητα, την πολυτέλεια και τη φιλοδοξία. Το μωβ υποδεικνύει γνώση, υπόληψη, ανεξαρτησία και δημιουργικότητα.
Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία Hellas Sites για την άψογη συνεργασία και το εξαιρετικό Logo που δημιούργησαν για την Anaconda SA.