Απομακρυσμένη Βοήθεια
Πανελλαδική Online Τεχνική Υποστήριξη από την AnacondA μέσω Internet.
Για όλους τους πελάτες μας με ετήσια σύμβαση Tεχνικής Yποστήριξης.
Πανελλαδική Online Τεχνική Υποστήριξη από την AnacondA μέσω Internet.
Για όλους τους πελάτες μας με ετήσια σύμβαση Tεχνικής Yποστήριξης.
Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Anaconda μπορεί να είναι αμέσως κοντά σας (κυριολεκτικά κατ’ευθείαν στον υπολογιστή σας) σαν να ήταν οι τεχνικοί μας στο γραφείο σας, όπου κι αν είστε αρκεί να έχετε Internet (ιδανικά αν έχετε σύνδεση VDSL). Με ένα ειδικό πρόγραμμα, το Team Viewer, το οποίο διανέμουμε δωρεάν στους πελάτες μας (είτε από το site μας είτε ενσωματωμένο στις νέες εκδόσεις των προγραμμάτων μας) έχετε με δική σας επιλογή τη δυνατότητα με ένα πλήκτρο να “συνδεθείτε” με τους τεχνικούς μας, όταν η τηλεφωνική συνομιλία δεν επαρκεί (πχ δεν έχετε ακόμα αρκετές γνώσεις χειρισμού του προγράμματος ή των λειτουργιών των windows κλπ) ώστε να κάνει εκείνος από το γραφείο του όλους τους απαραίτητους χειρισμούς στον υπολογιστή σας για κάθε ανάγκη υποστήριξης που έχετε. Με τον τρόπο αυτό ο τεχνικός μας είναι μαζί σας σαν να έκανε κανονική επίσκεψη στο γραφείο σας όπου κι αν βρίσκεστε. Οπως θα διαβάσετε και παρακάτω, στις λειτουργίες που μας δίνει αυτή η νέα μορφή επικοινωνίας, οι δυνατότητες βοήθειας που αποκτάτε με αυτόν τον τρόπο αυξάνονται εντυπωσιακά χωρίς να σας προσθέτουν κανένα επιπλέον κόστος.
Σε όλα μας τα προγράμματα υπάρχει ειδική επιλογή καθώς επίσης υπάρχει και στην ιστοσελίδα μας εαν θέλετε να ακτεβάσετε την εφαρμογή από εδώ.
Την ώρα που επικοινωνείτε με τεχνικό υποστήριξης της εταιρείας μας (και εφόσον στον υπολογιστή εργασίας έχετε Internet) αν κρίνει (και αν συμφωνήσετε) μπορεί ο τεχνικός να “συνδεθεί” στον υπολογιστή σας και να τον χειριστεί, προσωρινά, για να κάνει εκείνος γρήγορα τις απαραίτητες ενέργειες. Κατά την διάρκεια της επικοινωνίας αυτής μπορεί να σας “κατεβάσει” ένα update, να πάρει ένα backup, να εγκαταστήσει μια νέα έκδοση από δισκέτα ή CD, να ελέγξει ένα φορολογικό μηχανισμό, να σας βάλει στο Internet (πχ στο IKA.gr), να σας δείξει μια λειτουργία του προγράμματος που δεν γνωρίζετε, να κάνει ρυθμίσεις στα δικά σας windows, να ελέγξει ένα εκτυπωτή σας, ακόμα και να σας παρουσιάσει επί τόπου ένα πρόγραμμα δικό μας που δεν έχετε και γενικά να κάνει κάθε τι έχοντας ταυτόχρονα διαθέσιμο και τον υπολογιστή σας και τα δικά του εργαλεία.
Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς είναι κλικ στην επιλογή του προγραμματός σας “Online Support” και να πείτε στον τεχνικό μας το νούμερο του ID (π.χ 7904806) όπου παράγεται εκείνη την στιγμή όπως βλέπετε στην παρακάτω οθόνη.
Η σύνδεση αυτή με τον τεχνικό μας είναι κρυπρογραφημένη και απόλυτα ασφαλής.
Βέβαια παραμένουν σε ισχύ όλες οι υπάρχουσες μορφές Τεχνικής Υποστήριξης, αλλά σκεφθείτε για παράδειγμα την χρονοβόρα διαδικασία αποστολής Backup ή όταν ο τεχνικός μας σας ζητά πληροφοριές για τον υπολογιστή σας που δεν γνωρίζετε.
Πλεονεκτήματα:
Το μόνο που χρειάζεται να έχετε στον υπολογιστή σας είναι: