Θέλετε να περάσετε μία κίνηση εσόδων. Καλείτε τον πελάτη, σας εμφανίζεται όμως το μήνυμα: «Ανενεργό υποκατάστημα». Τι θα πρέπει να κάνετε;
Θα πάτε μέσα στην Καρτέλα του Πελάτη, στο ταμπελάκι Λειτουργία. Θα δείτε το Υποκατάστημα που τον έχετε αντιστοιχίσει. Κάνοντας κλικ στα κιάλια (ή από τις Κύριες εργασίες > Υποκαταστήματα), θα μπείτε στην καρτέλα του συγκεκριμένου. Στο πεδίο Τύπος Υποκ/τος (υποκαταστήματος) θα δείτε αν το έχετε δηλώσει ως Ανενεργό χώρο, Ανενεργή αποθήκη κτλ. Θα πρέπει να είναι λοιπόν ενεργό το υποκατάστημα του πελάτη στον οποίον και πουλάτε (το ίδιο θα ίσχυε και στον προμηθευτή κατά τις αγορές).