Έχετε δημιουργήσει έναν εργαζόμενο και στο ταμπελάκι Εργασιακά έχετε τοποθετήσει το ταμείο του, καθώς και στο κάτω μέρος της οθόνης τον ΚΑΔ και τον Κωδικό Ειδικότητας. Σας εμφανίζεται όμως το μήνυμα: «Το πακέτο κάλυψης …. δεν υπάρχει». Τι σημαίνει αυτό και τι θα πρέπει να κάνετε;
Το πρόγραμμα από τον ΚΑΔ και τον Κωδικό Ειδικότητας «διαβάζει» το Πακέτο κάλυψης στο οποίο πρέπει να αντιστοιχίσετε τον εργαζόμενο. Αν αυτό το πακέτο δεν το «δει» σε κανένα από τα ταμεία που έχετε βάλει στον εργαζόμενο τότε θα σας εμφανίσει αυτό το προειδοποιητικό μήνυμα.

Τα πακέτα κάλυψης των ταμείων τα βλέπετε και τα αλλάζετε μέσα από την Διαχείριση ταμείων (Κύριες εργασίες > Ταμεία).